Blitzer Schweiz

  • Sone Souhond het mi letschti au blitzt met em Auto. Ha em 50er beschleunigt ond denn esch de Tacho chorz gäg die 60 gange ond genau de machts *blitz*. Aber dört hets mit glaubs nur vo vorne blitzt. Wär aber durchus sinnvoll (wenn mes us de Behördesicht aluegt) wenns grad vo beidne Site bletzt, well d'Autofahrer wot mer jo vo vorne verwötsche (de xeht mer au fall si ned agschnallt send) ond Töfffahrer notürlech vo hende.


    Eric, hesch du gnaui Infos?? :winking_face:

  • aso mich heds vo dernige radär scho zwei mal mitem töff blizt und ha beidi mal nüd übercho.. weis aber nid ob vo hinde au gfötelet wird..

    Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl

  • Die neue digitale Technik im Traffic Observer macht es (leider) möglich, dass beidseitig gemessen (zu- und abfliessender Verkehr) respektive auch beidseitig fotografiert werden kann beim zu- und abfliessenden Verkehr.



    Bei den alten herkömmlichen Geräten war glaublich eine 400er Foto-Filmrolle drinnen, es konnte nur entweder Front- oder Heck erfasst werden. Da digital unendlich viel Speicherplatz vorhanden ist, können von jedem Fahrzeug zwei Fotos zur eindeutigen Identifikation gespeichert werden.


    Merkwürdigerweise aber sind in diesen Gehäusen anscheinend nicht immer diese digitalen Einheiten installiert, wurde ich auch schon geblitzt und es kam nichts...... (Autobahn Münchwilen TG auf der Rückfahrt vom Polo-Meeting in St. Gallen). Da ein Motorrad aber nicht immer so ruhig wie ein PW auf der Strasse liegt, kann es eine Messung auch mal als ungültig registrieren, obwohl es auslöste und blitzte.


    Geil waren auch die alten KTM's mit Kennzeichenhalterung an einem heftig vibrierenden Schutzblech oder Kotschutzlappen
    Erkennung des Schildes auf dem Film unmöglich!!! Man müsste irgendwie eine Halterung konstruieren, in welcher das Schild ständig aber kaum sichtbar in Vibration ist.... oder sich an die Limiten halten

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Diese Teiler blitzen beidseitig. Zumindest habe ich das so schon oft erlebt.. Immer zwei mal *blitz*...

    Man tut was man kann, mit dem was man hat, wenn man was hat.... :grinning_squinting_face:

  • aso mich heds vo dernige radär scho zwei mal mitem töff blizt und ha beidi mal nüd übercho.. weis aber nid ob vo hinde au gfötelet wird..

    warschinli isch gräd mol wieder lehr gsi!!! :grinning_squinting_face: aber die sch... dinger machet dfötteli vo beidne siitene, extra für üs töfffahrer! :cursing:

  • ahhh verdammt! i han scho denkt das föteli vo beidi site machet! dreck! toll i muess sicher mit 500 chf,. oder mehr buess rechne!!


    i lueg normalerwis immer vorus aber genau ein moment nöd gluegt und scho hets blitzed.!!!! übrigens wenn mos gnueg frueh merkt würdi vor dem radar bremse und paaar sekunde warte und denn wiiterfahre weil zweite föteli macht's automatisch! so chan mer de siech ustrickste!


    i find prise ide schwiz auf voll überrisse!!! und dazue chunt us steurzahler auch no gratis arroganz entgegen vo üsi netti kollege in blau, wo eifach so geil druf sind üs kontrolliere, diä sauhäänd hend eifach nünd bessers tzue.

  • wennd nid zschnell gfahre warsch hättisch au kei buass!! :grinning_squinting_face:
    wa häsch dänn öpa druf gha??

  • @ toofast


    Dass mit em uustrickse vegiss mal gschnell wieder!
    Wenn du den Blitzer bis zum ersten Foto nicht bemerkt hast, so reicht es wohl nie und nimmer für eine Vollbremsung, um die zweite Foto zu verhindern. Dass aber die Bussen in der Schweiz absurd hoch sind, da hast du vollkommen und uneingeschränkt Recht! Insbesondere innerorts wird es sehr schnell sehr teuer und ab 16 netto kommt ja schon die Verwarnung vom AMA, welche zusätzlich kostet....


    Verbleibt also nur: Augen auf oder anständig Fahren oder eine im Neigungswinkel verstellbare Kennzeichenhalterung zu kaufen

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • aso mich hätts hüüt s 2te mal blitz.. bzw glaub nur fu einere site also fu forne.. will han nachher zrug gluegt und es hätt nöd blitz gha fu hine also glaub isch en alte gsi.. aber ehender nöd.. isch nämlich in winti gstand..

  • In mine Auge sind die Stroffe in de Dörfer und in de Städt nachvollziehbar. Es esch eifach gförlich in de Stadt schnell go fahre und Spass macht es eh net. Also haltet euch an die Limite und fahret lieber usseorts e bissl schneller. Es gab e Artikel vom ÖAMTC wo sie verschiedeni Fahrzüg gtestet han und sTöff haet trotz ABS ziemlich schlecht abgschnitte, do weut i net wisse wie lang min Bremsweg ohni ABS esch. De Artikel gibt es leider nümme aber do de Thread


    Was mi am meischte nervt bi dene ganze Regelige esch das die ganze Limite und Buesse net wirklich uf dsituation achte. Manchi usserorts strosse kame ohni Problem mit 100+ fahre. Wie au Autobahne. Uf e leeri Autobahn 150 go fahre tut keinem Weh, uf ne volli esch es lebensmüed.
    I wär dafür sgenereli Limit hoch und dafür je nach Verkehr mit de elektrische Taffele dhöchstgschwindigheit go senke.


    Do no e LINK wo me seh kha das de bremsweg zwische 50 und 70 eifach mol doppelt so lang esch was slebe vo nem unufmerksames Kind koschte kha.


    Fahret euchi 50 in de Stadt und denkt an die Kinder


    Gruss Jonny

    Wieso laufen? Habe doch zwei gesunde Reifen :grinning_squinting_face:

  • Also in Winterthur wird oft aus einem cady geblitzt in dem fall,nur von vorne

    Man kann ein Motorrad nicht wie eine Frau behandeln
    Ein Motorrad Braucht liebe :face_with_tongue:

  • aso mich hätts hüüt s 2te mal blitz.. bzw glaub nur fu einere site also fu forne.. will han nachher zrug gluegt und es hätt nöd blitz gha fu hine also glaub isch en alte gsi.. aber ehender nöd.. isch nämlich in winti gstand..

    Moderne Blitzer, blizen vorne und Filmen hinten. Fixe blitzer die in einem Winkel stehen blitzen nur in eine Richtung. Laser blitzen nur in eine Richtung, Autobahnblitzer blitzen auf 2 Seiten.


    Und dann gibts noch die Uralten die tuns auch nur auf eine seite.


    Den Blitz nicht gesehen haben, heisst nicht zwingend das man nicht erwischt wurde... solltest du vorne geblitzt worden sein, und hinten gefilmt und auf dem Weg von Vorne nach Hinten deine Geschwindikeit angepasst hast, kann es sein das du als Motorradfahrer glück hattest. zumindest ich hatte so schon 2-3x glück.

    Jene die glauben, ich würde was verstehen wovon ich schreibe, sind selber schuld. :heuldoch: