• we wärs, wenn mer do em forum en kaländer hätted wo mer die ganze träffe ond sostigi töffaläss chönti i träge? mer wörd de relativ schnell gse, wenn wo öpis los esch.


    was meined d admins zo dem?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Das nimi früeschtens in Agriff wenn dGalerie lauft und die git no "chli" arbet.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ok. aber du hesch es zor kenntnis gno. das esch amel scho guet :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • I bi grad am luege, es het mou es offiziells AddOn gä vom Forum-Hersteller. Vilech chani das no ufrtibe, wäri uf jede Fall problemlos zum installiere.

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Tadaaaaa :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • unsere admins sind die besten :cheers: :wazzup: :boaa:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak
    unsere admins sind die besten :cheers: :wazzup: :boaa:


    Ein dreifaches Hurra für unsere admins !




    [SIZE=2]Hiphip Hurra, Hiphip Hurra, Hiphip H U R R A [/SIZE] :cheers: :lol:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • han i au grad denkt won ichs kalender ikkkon gseh ha :winking_face: ......jo das wär glaubs no gäbbig.......
    oder au so offizieli date zum bispiel 1.mai quad testfahre in wiiiiiiifelde :smiling_face: eifach itrege was interessant isch....und au no asprech person!!!



    greetz

  • Es par sind ja itreit aber staht nüd wases gnau isch oder han ich das nöd entdeckt? :face_with_rolling_eyes:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: