r6 umbau die erste

  • gseht definitiv guet us, bi zwar nidso dr chläber typ (sorry meitschi und und eighty) aber glich :thumbsup:

    Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

  • die graue chlebe ade verschalig gehnd geil us aber die playboy apple chleber vehunzets voll minere meinig, wie wärs no mit blaue felgering oder so, und es liecht wo bläulicher ish?


    gfallt mer mega dini "custom r6 " :grinning_squinting_face:

  • Mhh hesch hoffentlich en "Ausschalter" für die LED's. Ich han a mim au 2 LED's vore dinne. De vorbesitzer hett die inegmacht und isch vode Polizei emole usegno worde, hett aber nur müesse go vorzeige gah. Jetzt sind 2 wisi LED's dinne, also au legal.

    Legal in wiis? 8o I gloub i xe ganz äs neus Potenzial a mim töff :grinning_squinting_face:

    Gruss


    YAMHO

  • haha, aber achtung! Nur Vorne isch wiss legal und hinde rot. So wie lampe und rückliecht halt. Aber han en Kolleg de hett au paar cooli sache demit gmacht, z.B. vom Rückliecht en rote LED Streife wo ufe bis zum Sitz gaht, gseht hammer us :winking_face:

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • @YamahaFTW: was für LED's häsch iägmacht? sind da so fix-fertigi H7 eifachd mit LED bestückt? wör mi no mega wunder neh obs da scho git und ob da überhaupt scho gliich hell isch wiä halogen. s'wär scho was guets, senksch dä spritverbruuch und schonsch d'batterie :face_with_tongue:


    oder häsch du so modul iäbastlet?


    lg

    Gruss


    YAMHO

  • Also ich han nüt drah gmacht. alles min vorbsitzer gsi. Welli LED's meinsch jetzt? S'neue Rückliecht oder die andere, han vorne drinne no 2 Wisi ganz am Rand vode Vorderlampe. Ech chan ihn süscht mal froge was das fürtigi gsi sind.

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • ahh nei nei. nur so zum cool usgseh weisch :winking_face: Standlampe meh oder weniger ja. Wobi ebbe mis Rückliecht bestaht us mehrere LED's. und die sind extrem hell :face_with_tongue:

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • isch das en "f* you!" kleber det ?
    i würd mi net wundere wenn d polizei dich viel netter behandelt als all anderi töff fahrer. und dann würsch du ganz stolz hier im forum posten, wie nett poliziste zu dir allgemein sind


    villicht bin i au z alt für son kleber

  • isch das en "f* you!" kleber det ?
    i würd mi net wundere wenn d polizei dich viel netter behandelt als all anderi töff fahrer. und dann würsch du ganz stolz hier im forum posten, wie nett poliziste zu dir allgemein sind


    villicht bin i au z alt für son kleber


    du häsch richtig gseh mit dä Polizei hani noniä lämpä gha weiss nöd wiso aber diä lönd mich eifact ihn ruä

  • de machimer mer au so schnell wie möglich eine drah, oder besser sogar 10 den hani nie meh problem mit dene!!

  • Ich winke eifach immer (WICHTIG: IMMER mit BEIDEN Händen) :grinning_squinting_face: denn luegets die nur doof ah (au d töffpolizischte sind denn ganz baff)


    Wenns die trozdem nid in rue lünd eifach in drezahlbegrenzer jage und sie ladet dich zumene Gratis Motorradcheck ih :thumbsup:



    Geile Töff übrigens s'git eifach nünt besseres wie e Supersportler :grinning_squinting_face: i mag zwar persönlich kei kleber ufem töff / oder au auto aber jedem sies
    Wiess isch sowieso mini lieblingsfarb bi de töff, werd mine au bald umlackiere :thumbup:

    I suck everyone else is great :!: :!: :!: