Kraftausdruck?

  • Hoi zeme,
    Ich han die wuche epper kenne glernt wo als fluechwort immer dü(ü)tt gseid hed(im bezug uf en anderi Person), z.b. du hure dütt.
    Ich han churz welle wüsse was das gnau bedütet.
    Gruess Dave

  • Frag doch :grinning_squinting_face: noch nie gehört, vielleicht sollte es so eine Art Zensur sein, wie im TV, dann wirds mit einem *PIIIIIP* oder *Düüüüt* zensiert :verrueckt:

    Gruss


    YAMHO

  • wohrschinlich heter düüd gseit (oder wöle sägä, und denn isch düt usecho?), komischi verschwizerdütschig vom englische 'dude'.
    das heter aber wohl nöd als 'fluechwort' brucht, bzw. wohl nöd würklich abschätzig gmeint. oder vilicht i dim fall scho, wer chunt scho drus bide hütige jugend :smiling_face:

  • wohrschinlich heter düüd gseit (oder wöle sägä, und denn isch düt usecho?), komischi verschwizerdütschig vom englische 'dude'.
    das heter aber wohl nöd als 'fluechwort' brucht, bzw. wohl nöd würklich abschätzig gmeint. oder vilicht i dim fall scho, wer chunt scho drus bide hütige jugend :smiling_face:


    Dude isch ursprünglich scho eher Abschätzig gmeint:

    Zitat


    1 : a man extremely fastidious in dress and manner : dandy
    2 : a city dweller unfamiliar with life on the range; especially : an Easterner in the West


    Aber vilicht hät er au Douche gmeint (douche bag).

    PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!

  • Jedes Mal tun mir die verdammten Fahrer leid. Gras Trösch? Kreativmarketing?


    Haha, oder die wo sich sälbständig mached und dänn "Undertaker" als Bruef ufs Visitechärtli drucked. :grinning_squinting_face:

  • Hoi zeme,
    Ich han die wuche epper kenne glernt wo als fluechwort immer dü(ü)tt gseid hed(im bezug uf en anderi Person), z.b. du hure dütt.
    Ich han churz welle wüsse was das gnau bedütet.
    Gruess Dave

    i glauba, damit isch gmaint de huerra vollpfosta, idiot, mongo, oder dä möchtegern stecher döta....(so öpa i dem sinn). tenka isch aber nid es alzu schlimms fluechwort. :smiling_face: .

    ICH FAHRE MOTORRAD UND BIN AUTOMATISCH COOLER ALS DU. :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • Min Pä het es Visitechärtli mit Name und RETIRED i de mitti und denn in de Ecke "no job" "no phone" "no address" "no worries" :smiling_face:

    Wurde von einer Feministin gefragt wie ich das mit den lesbischen Beziehungen so sehe…
    "in Full-HD" war offenbar die falsche Antwort…