es fehled paar sache

  • also..... isch e super sach... i finds s'portal huere gedige.....thx 2 de admins


    mir isch ufgfalle das obe i de navigation s'menü links fehlt, und das es kei user-räng meh het.


    hans eigentli no glatt gfunde mit de räng :smiling_face:


    Wie gsehts us? chunt das wieder.


    thx

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider
    mir isch ufgfalle das obe i de navigation s'menü links fehlt, und das es kei user-räng meh het


    Also bim erschte weissi nöd was meinsch ?(. Ide Navigation vom Portal?


    Und Räng sind im Mom nöd dine will mer die all mun einzeln wieder inetöggele und im momänt no anderi Sache wichtiger sind. Filich chömeds, filich nöd ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • @ Spike


    dä NR11 Rider meint d`rubrik "links" das zügs mit de onlineshops usw.... komme du drus? :grinning_squinting_face:


    das mit de räng find ich näbesächlich... aber d`imagebase wär wider edel

  • Ja logisch chunt das wider aber brucht alles huere fill Ziit drum isches noni dine.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • was mer au no ufgfalle esch, wenn er de mol ziit hend:
    of em portal heds e schöni liste vo de nöiste metglieder. etz wärs no cool, wenn mer det amenort die total azahl vo de metglieder gseh wörd.


    danke

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Gset me doch :confused_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • :confused_face: meined mer ächt s gliiche? ech meine, dass mer die ganz azahl registrierte benotzer gsed. mer gsed zwar wer ond we vel users online gsi send. aber ned, we vel dass registriert send. oder gseni do mol weder einisch öpis ned :ugly:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Muesch ir Mitti luege und chli abescrolle :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Peak
    :confused_face: meined mer ächt s gliiche? ech meine, dass mer die ganz azahl registrierte benotzer gsed. mer gsed zwar wer ond we vel users online gsi send. aber ned, we vel dass registriert send. oder gseni do mol weder einisch öpis ned :ugly:


    hani doch scho imene andere Thread gschribe, dass das wider chunt....


    Es isch bis jetzt nume s'Notwändigschte gmacht (Forum und Portal, de ganz Rescht isch no Original), fasch Alles fehlt no, das wird au wider cho, nume isch das nöd vo Hüt uf moorn möglich.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike


    hani doch scho imene andere Thread gschribe, dass das wider chunt....


    Es isch bis jetzt nume s'Notwändigschte gmacht (Forum und Portal, de ganz Rescht isch no Original), fasch Alles fehlt no, das wird au wider cho, nume isch das nöd vo Hüt uf moorn möglich.


    mir wönd di jo au nid stresse. i het au nid viel meh zit.
    ajo wenn mir scho debi sind...(sorry i bi echt es arsch :böse: ), es wird bim user nüme azeigt welle töff daser het..


    so jetzt isch aber schluss, wenn i nomol öppis find palt ichs für mi. söss wötsch den scho bald en burnout uf min kopf mache. *huere undankbari mitglieder *:ugly:


    :böse:

  • loool *mitleidmitspikehab* :face_with_tongue: . Hey Spyke, muesch der halt en Laptop uf de Tank schnalle. Dänn chasch i de Kurvene, wänn't ja eh nüt z'tue häsch e chli dra schaffe! :lol: . Nene, du machsch da Tiptop :grinning_squinting_face:

  • wasi no gseh han esch das de kalender au na fehlt womer geburtstäg und so hed chönne luege!


    aber jufflet end sövell


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Kaländer isch eigendlich schowider dine aber git e neui version und da isch no es Problem mit öppisem wo nöd funktioniert und drum ischer no uusgschalte...

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)