Theorie Bestanden nun fahren

  • D Gsetz mached nit miar, Herr Bürger. D Gsetz machend dia, won ihr als Politigher wehled. Miar tüand si nur interpretiara und d Intressa vom Staat (als Organisation vo allna Bürger, will das nit jeda Einzeli gha) vor Gricht vertreta.

  • @ Kalle
    geilschte Smiley :thumbsup:


    @Giachen
    Das isch im Highroller durchuus klar.
    Aber schliesslich isches siitem Mittelalter Sitte, dass de Überbringer vo schlächte News d Verantwortig für selbige treit.
    En weinerlich vortreite Satz wie "aber mir chönd doch nüt defür, das chunt alles nöd vo eus" hät au det no niemert grettet.

  • er stellt die schlechte nachricht ja nicht nur zu, er erstellt sie auch selber und passt sie individuel dem opfer (zBsp je nach herkunft ) an..

  • er stellt die schlechte nachricht ja nicht nur zu, er erstellt sie auch selber und passt sie individuel dem opfer (zBsp je nach herkunft ) an..

    Genau das hat mich auch aufgeregt, er beurteilt die Leute nach der Herkunft, und seine bünzli bündner kommen leicht davon und wir aus anderen Regionen schlimmer, darin ist nicht mal erwähnt wie er mit Ausländern umgeht...
    So ein verhalten auf dieser Position naja... wohl eine schlechte Kindheit gehabt..
    Pro zum ihn aus dem Forum zu verbannen! :thumbdown:

  • Genau eso Lüt bringed mich immer wieder ufd Palme, zeigt wieder mal das d Beamte meined die dörfed alles mache nur wils de "Status" händ....


    Wie kann man sich ab nem blöden Spruch nur derart aufregen...

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Hend ihr würghli s Gfühl, miar würdendid d Unterlender andersch behandla wia dia Iheimischa? Wia ghama nu so öpis dengha und maina, da ghemti niemart derhindar über all dia langi Zyt! Do heti sich scho lang a findiga Wingheladvoghat gfunda, wo derigi Urtail in Loosann unta heti lo ghassiara lo. Legh, wo bin i do inatschalpat... Do muas mar sich als Bündner dia ganz Zyt vo da Unterlender alose, was miar für herti Grinda hebendid und was für ghoga Hinterweldler miar sigendid, aber wenn mar eu denna mol ghli ufzücha tuat, denna hendar da Humor vonama Staibogh. Ghömmend a ghli oba aba und tüand doch mit a ghli Humor durs Leba go!

  • Hend ihr würghli s Gfühl, miar würdendid d Unterlender andersch behandla wia dia Iheimischa? Wia ghama nu so öpis dengha und maina, da ghemti niemart derhindar über all dia langi Zyt! Do heti sich scho lang a findiga Wingheladvoghat gfunda, wo derigi Urtail in Loosann unta heti lo ghassiara lo. Legh, wo bin i do inatschalpat... Do muas mar sich als Bündner dia ganz Zyt vo da Unterlender alose, was miar für herti Grinda hebendid und was für ghoga Hinterweldler miar sigendid, aber wenn mar eu denna mol ghli ufzücha tuat, denna hendar da Humor vonama Staibogh. Ghömmend a ghli oba aba und tüand doch mit a ghli Humor durs Leba go!

    :thumbsup:
    Jetzt gaht mir au uf, warum ich mit em Züridütsch im Bündnerland nöd so guet achume. Hey ihr Hirnis, es isch imfall nöd alles Ernst gmeint, was im Netz staht. Ich ha d Ironie vom Giachen sofort tscheggt. Isch nöd würkli schwer gsi, aber offebar hend gwüssi doch chli es Problem demit. :whistling:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Isch doch wurscht wie alt än Thread isch. Isch än Bitrag on topic isch s mir no so recht.


    In der Rechsprechung gilt ja meist Oppertunitäts-, Verhältnissmässigkeit-, und Gleichheitsprinzip (Gleiches gleich, ungleiches ungleich). Was also einem Blüht ist ausser beim Ordnungsbussenverfahren offen. Oder wie man so schön sagt: Vor Gericht und auf hoher See ist man in Gotteshand.

    PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!