Null Emissionen Töff

  • jop au es deftigs kotz vo mer, de töff esch jo zu hässlich! :kotz:! i weiss ned was sech die sieche do debi öberleit händ :-)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Da chaufimer lieber es Velo als für soöppis en huufe Gäld uuszgää, wenns würklich mun vorwärtsga gaht eifach nüt über Bänzin :evil2:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Dem chan mer ja nümmer würklich Töff säge oder ?? :wand: :ugly3:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • töff? wo gsänd er do en töff??


    zo dem DENG det obe. wtf esch denn das? das chamer jo ned werkli ärnst nä. oder?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ich weis garned was ihr händ, isch doch nume wider so es velöli mit e-motor wiesi si immer meh git, stört mi ned.


    schlimste falls de töff uf metanol umrüste und dä sprit sälber brönne:P

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • Das si halt ersti Asätz, aber sobalds öpis bruchbars git wirdeni das ou choufe i wot nid dass mini Ching müese mit Atemschutzmaske use go spile und z Ökosystem i 30 Johr zämebricht!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ich finde das teil no easy.
    chamer locker dur de wald röschte, stresst kei spaziergänger oder susch öpper.
    und mer chan de göppel ned am grüüsch orte.
    somit also au uf spazierwägli, fuesgängerzone, in iichaufszentre, bahnhöf, flughäfe es ideals fortbewegigsmittel, zumals au no 80 fahrt.


    vo mir: 10 punkt :top:

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Das si halt ersti Asätz, aber sobalds öpis bruchbars git wirdeni das ou choufe i wot nid dass mini Ching müese mit Atemschutzmaske use go spile und z Ökosystem i 30 Johr zämebricht!


    Joa so gsee gaht das scho idi richtig Richtig. Nur Priis Leischtig isch halt immer chli s'Problem bi so Sache.


    Und 0 Emmisione stimmt under umständ nöd ganz will irgendwoher mun ja de Wasserstoff cho und zum de herstelle bruchts Strom und de chunt nöd zu 100% us Wasserchraftwärch.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Das si halt ersti Asätz, aber sobalds öpis bruchbars git wirdeni das ou choufe i wot nid dass mini Ching müese mit Atemschutzmaske use go spile und z Ökosystem i 30 Johr zämebricht!



    da häsch du scho rächt milhouse. aber das ding find ich na z`underentwicklet als dass mers chönt bruche... aber es gaht scho id di richtig wies dän vilicht mal wird sie...

  • Also als Stadtfahrzüg denkeni chame das scho bruche, ir Stadt chasc jo eh nid schnäuer aus 50 fahre!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Ganu ruhig jungs seit jo au no lang niämort das ihr das Ding söllä chaufä... Bis mir alt sind werded die richtigä Töffä nöd abglöst, villicht sind mir den grad d'Übergänger, aber ich glaubä mir chönd üs mit 60gi schono Harlys zuälegä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING