Ich bin die neue aus dem Baselbiet

  • hoi zämme
    Ich begrüesse euch alli ganz härzlich.
    Ich bin d Sarah usem Baselbiet und bin uf de suechi nocheme coole Forum zum Thema Töff fahre gsii und bin uf das gstosse.
    Do ich no en Aafänger bin und erscht siit dem Früehlig uf 2 motorisierte Räder d Srosse unsicher mache, isch es no guet neume chli debii z sii und chli z läse was i de töffwelt so lauft zum neus dezue z lehre.
    Und es macht au eifach spass.

    En schöne Tag wünschi allne.

  • Willkommen :smiling_face:
    Ist ein sehr aktives forum, man trifft sich auch viel :grinning_squinting_face:
    Wenn mal lust hast zufahren kannst dich melden bei mir :smiling_face: komme jah (plusminus) :muaha: Aus der umgebung :lol:


    Gute fahrt :smiling_face:

    Motorräder:
    Yamaha R6
    Rj091
    Rj015

  • Hoi Sarah, :welcome: viel Spass hier. Gruess us Prattele.

    Motorradfahren ist die beste Therapie, oder hast du schon mal viele Motorräder vor der Haustür eines Psychiaters parkieren sehen?

  • Jo hey. Gruess vo Birsfälde. Das wichtigste ish das du weish wer vortritt het und das du uf de rechti sitte fährsh. Ich ha mi führershiin au sitt 2wuche (gohts mit gangshaltig? Oder wie guet kash fahre?)

  • @Freser
    Für mich ist es natürlich auch gut weil sie nicht so gross und schwer ist. Weil ich selber eher klein und zierlich ausfalle.


    Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk

  • Salü Sarah!


    Das Forum isch wirkli rächt super sowiit wienis bis jetz kännu glehrt ha :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Indemsinn willkommu hiä und allsiits güäti Fahrt!

    Riding - the rawest and purest of emotions

  • Hi Sarah!


    Bin auch erst seit kurzem hier und ist wirklich ein tolles Forum mit netten Leuten, wirst dich gut einfinden :smiling_face:


    Allzeit gute Fahrt!




    Gesendet von meinem SM-G935F mit Tapatalk

    Begonnen hat alles mit ner Kawasaki Z800
    und jetzt bin ich bei der Diva Ducati 796

  • Danke euch viel mals für eure herzlichen begrüssungen freue mich riesig darüber.


    Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk