• So ig bi ou wider do, i weiss gar nid öb igs akündet ha aber i bi 6 Wuche im Usland gsi :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Und Töff und so? *g*


    wollen alles wissen!!! :winking_face:

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • lol i ha drum ou gmeint i heigi de internet und so aber ha ume ab und zue chli dialup gha wo eim nach 2 minute wider het usegheit :winking_face: i bi 6 Wuche imne Uslandspraktikum z Mazedonie gsi, aber mit Töff fahre isch nüt gsi...erstens hani ne nid drbi gha und zwöitens hätti bi dene Strasse ou gar kei Lust druf gha :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Jo isch gange, bi nid so dr süchtig :winking_face: ha gnueg beschäftigung gha

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • also au vo mer es welcome back in schwitzerländ

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Hoi Milhouse
    Hänke mi grad a. Bi o wieder im Lande u scho wider Mega viu ztüe.
    Gruess

    [SIZE=4]Borsty [/SIZE]

  • :top2: isch ja fasch di ganz Berner-Fraktion weg gsii. Welcome back :smiling_face_with_horns:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ond au vo mer no es Willkomme... ha no dänkt sigsch chli gar lang weg *g*...

  • Han mir au scho bald sorgä gmacht. :winking_face:
    Aber äbä jo jetzt uf äs neus vill spass.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • aha. dech geds au no :winking_face: schön, dass mer weder öpis vo der ghört. :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: