was mached er met.....?

  • so wels da div lüüt langwilig esch hani denk mer maches mal e träum rundi


    was würdet er met 30 000 000.- mache


    das heisst ned das ich das euch zur verfüegigi stelle aber was würded er demit mache wenners eifach so of dhand becho würded?



    es mues ned met töff si esch alles erlaubt...



    grz

    Einmal editiert, zuletzt von schwegi ()

  • Zitat

    Original von Boo
    Wennd no 2 Nulle drahänksch fangi aa überlegge


    würd mi da au aschlüsse. mit 30mille chasch nonig soooo en huufe mache :mad:



    zum aber trotzdem e antwort gäh: würd wohl schön id ferie und nächscht jahr einigi wuchenend uf rennstrecke verbringe. Denn isch s geld aber au scho nach 2 jahr wieder furt


    für de Fall mit de zwei 0 meh hetti sicher no paar ander idee :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Hm... das gäbts es netts neus Töffli :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • i wörd uf Australie reise und det blibe bessmer s geld usgaht:)

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Und ich würde (als Singel) versuchen noch paar zerquetschte drauf zu legen und mir für die Kohle eine kleine Wohnung zulegen.


    Ist ne Investition in die Zukunft, spart (teilweise massiv) Wohnkosten, zudem ist die Kohle nicht einfach futsch (auch wenn eine Reise natürlich auch immer schön ist) und lässt sich bei Bedarf wieder zu Geld machen. Selbst wenn der Wohnungsmarkt eventell etwas sinken würde, so ist es immer noch eine weitaus sinnvollere Investition, als in den im Moment undurchschaubaren Aktienmarkt zu investieren.


    Wenn man die Kohle gar nicht braucht, könnte man (Achtung Werbung :grinning_squinting_face: ) auch eine Einmalplärmen-Lebensversicherung machen. Einzahlung ist (zumindest teilweise) von den Steuern abzugsfähig und die Zinsen müssen (je nach Produkt) nicht versteuert werden. Rendite ist zwar eher mässig, dafür besteht ein Versicherungsschutz und in 20 Jahren gibt es richtig Geld raus (Zinses-Zins ist brutal bei der Laufzeit). Logisch, dass dann die gesamte Auszahlung versteuert werden muss - richtig getimt fällt das dann eben auf ein Sabatical-Jahr wo man sonst kaum Einkünfte hat :top:


    Auch möglich ist ein Einkauf in die zweite Säule (Pensionskasse), allerdings bei jüngeren Leuten eher die Ausnahme, weil die Einkaufssumme auf fehlende Einkaufssummen beschränkt ist und die dort meist fehlen.


    Wer das Geld "ausgeben" will, könnte sich weiter natürlich überlegen, ob man sich nicht ein neues Sparauto kaufen will. Je nach Kanton gibt es da Verbilligungen bei der Zulassung (Basel anscheinend 0 Verkehrssteuern) und bei gewissen Versicherungen (z.B. AXA) gibt es zudem Prämienreduktionen bis zu 20 %. Wenig Spritverbrauch, günstige Zulassung und Versicherung - was will man mehr.


    Sind ja alles nur Vorschläge, wer mehr dran Spass hat, kann sich ja auch eine Nacht im teuersten Hotel der Welt (Dubai, 7 Sterne) leisten - dann ist die Kohle selbst dann futsch, wenn man ein recht günstiges Zimmer nimmt :mad:


    Marc

  • Also i wörd mer wahrschiinlech mol richtig schöni ferie 1. amene warme ort (meer ond so) ond 2. ergendwo no i de berge im schnee gönne...


    wiiter wördi luege dassi es auto chönnt chaufe ond de rescht eifach zom läbe bruuche...


    aber ehrlech gseit: 30000.- länge wörklech ned so verrockt wiit...:(

  • Also: bei uns ist die Heizung futsch - ne neue kostet knapp 30 Mille (allerdings inkl. Solar-Unterstützung). Viel Geld ist immer sehr relativ :face_with_rolling_eyes: Ich wüsste also, was ich machen würde, wenn ich einfach so das Geld erhalten würde...


    Marc

  • Zitat

    Original von schwegi



    was würdet er met 30 000 000.- mache


    die zwei nulle hät er scho dra ghänkt! mer müsst nur richtig chöne läse!

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • muahahaha met 30'000'000 wördi mini fröndin ond mini beschte kollege ufene weltreis iilade ond natürlech i jedem land metem miettöff uf rönnstrecki :smiling_face_with_horns: das wär so min traum!!!!! s'reise esch eifach mis gösste hobby :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von jay b
    muahahaha met 30'000'000 wördi mini fröndin ond mini beschte kollege ufene weltreis iilade ond natürlech i jedem land metem miettöff uf rönnstrecki :smiling_face_with_horns: das wär so min traum!!!!! s'reise esch eifach mis gösste hobby :grinning_squinting_face:


    Gömmer mal devo us dass du dini Fründin und 3 vode beste kollege mitnimmsch, denn bruchsch scho 15'000 für es paar vode günstigste Round-The-World tickets. Denn hesch ca. 5 Länder bsuecht und wenn denn no för 5 Lüüt pro Track-Day 3000 Stutz (sehr günstig für 5 Töff und 5x Streckegebühr :smiling_face: ) muesch usgseh, bisch wohl nachem erste oder zweite reiseziel mit je 2-3 Trackday's pleite. Und debii hesch noni mal gschlafe und gässe mit dem Geld. :grinning_squinting_face:


    Nee also ich wörd mer en guet erhaltne Z3 M-Coupé oder en M-Roadster hole för +/- 30'000... Ob zue oder Offe mössti zwar recht Studiere... Gid doch nüt über es schöns Auto... Nei, nid mal en schöne Töff... :grinning_squinting_face:

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • Isch das würkli möglich daser nöd lese chönd ?????



    Die Geldsumme wo er ane gschribe het, sind nöd 30 tuusig franke... sondern 30 millione...


    30 000 000.-- Das sind 7 Nulle...


    GUETE MORGEEEEEEE :grinning_squinting_face:

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • S'Problem liiit eher do dren das ned alles nomol doreläsed bevors dri schriiibed... :grinning_squinting_face:


    Also bi mer gäbts no öpe 2 Töff ond 2 Auto ond de Räste of dSiiiite tue.


  • gueteeee morgeeee...


    mer chönd ja au nix defür wenn er na es paar nulle aahenkt... :grinning_squinting_face:


    und ich würd nix mit dem geld mache. ich würds mim chef schenke:) hehehehe

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: