STVA Winterthur sperrt platz

  • S'Strasseverkehrsamt winterthur het ab sofort de platz hinde gsperrt für üebigsfahrte und manöver am fiirabig, anschinend hets puff geh. han hüt mal aglüte und die am phone het das selber nonig gwüsst, han den mitem cheffe gred, emene mr. Wachter wo für das zueständig isch und hanen nach de date gfäged wo die pilone bi dene manöver müend ha, wil ja uf de website nix druf isch... er isch zimli unfründli gsi und het mi ad fahrlehrer welle verwiise, han das aber nid uf mir hocke lah X( chunt anschinend druf ah was für en töff mer het, binere honda transalp isch de normali slalom 6 pilone je 3m usenand und de versetzti slalom ufere paralelle wo 1.80m usenand isch all 4.5m en pilon und das uf jedere siite 2x :O


    die chönd mer langsam am.... hm... isch doch echt e ... wenn mer zwar öppis verlangt, aber den... oder? das chan doch .... was meined ihr ... hm... :baby:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • die hend doch ein egge ab. sorry. aber mer söt a de pröfig sache chönne 'vorfüere'. iergend wie sött mer die jo au chönne üebe. ond wenns de platz scho sperred, de söleds doch wenigstens so fröndlech sii ond die date ohni z zögere use röcke. :W :motz:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • I mues dert eh mau alüte und mi beschwere wäge däm Gstürm mit de Leistige...vilech chani ja d Prüefig glich mit mim Töff mache :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • chasch grad dem mr. wachter alüte, de isch hüt eh nid guet druf *fg* direktnr. : 058 811 24 02 :grinning_squinting_face: chasch en ja au no grad fräge wie das usgseht mit dinere maschine, wie wiit bi dir die pilone müend usenand sii :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    eusi gsetz sind echt sowas vo hm...!!!! X(

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zitat

    Original von V|RuS
    eusi gsetz sind echt sowas vo hm...!!!! X(


    Das merksch erst jetzt? :smiling_face:


    Was meinet eigentlich die Lüt das d Herr und Meister seiged und mit üs umgha chönd wies wänd?? :motz: X( :motz:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Ich hasse die Pimpel ufem Stva. Die sind amig sowas von unfründlich usw. Si münd nüt verchaufe und dLüt chömed ja nöd freiwillig also chamer au unfründlich :motz: sii.


    Ich bin für dSchlüssig von allne StvÄ und freii Fahrt uf de schwizer Strasse *thumb*.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ...also guet de übernime i de grad alli zuelassige vum ganze kanton bärn.... :winking_face: naja ob das so verhet :face_with_rolling_eyes::baby:

  • Ja ja die problem känni au.... han mit dem dozumal au kämpft. In Frauefäld hätts en öffentliche Platz mit pylone womer rächt easy go übe chan.... hätt markierige für ä Spuurgass, Slalom (mit verschidene Abständ) und für es 8'i.
    Isch nur leider echli schwirig zum erchläre (bi au scho länger müme detä gsi), wo'd gnau dure muesch das det häre chunsch... isch ide nächi vo de allmend.

  • nützt alles nix meh, han morn am morge am 7ni d'prüefig X( bitteee drucked mer all d'düüümeee!!!!! :face_with_rolling_eyes:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • luegsch eifach, dass d ned verfrürsch. wenni wach be drück ech der de mini düme scho. aber äbe. ech glaube ned, dass ech de scho wach werde si :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Spike
    Ich hasse die Pimpel ufem Stva. Die sind amig sowas von unfründlich usw. Si münd nüt verchaufe und dLüt chömed ja nöd freiwillig also chamer au unfründlich :motz: sii.


    Ich bin für dSchlüssig von allne StvÄ und freii Fahrt uf de schwizer Strasse *thumb*.



    hey bi ganz dinere meinig. aber sobald mer mol unfründlich zu ene isch gohts grad nüm..... naja die möstet mol en job mache wos fürs sichere geld mönd arbeite.....


    sind doch alles huere pimpel-lutscher verdammti X(

  • YES!!! :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: Han ez endli au no es A im uswiis geilomat! :grinning_squinting_face:



    es het ja pisst... übel... han chum öppis gseh und usserorts mit max 60km/h unterwegs gsi und au so nur de linie entlang gfahre *gg*


    mer sind z'zweite gsi, de ander het nach 10min wieder chöne heigah, isch bim slalom 2x abgstande... 8o scheiss spiel...


    so ez chani mis baby ilagere und im früehlig endli mal mit mim schatz go fahre... juppiiiiii :smiling_face_with_sunglasses:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"