10 motorradfahrer FAILS!

  • Meh.. scho wieder so es Gsichtsihschlöfernds vlog. Ha mi uf ächti fails (video, action!) Gfreut.
    Fail #11: dis video

  • den 7ten Gang suchen?? Ich vergesse oft schon den 6ten :grinning_squinting_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Das mit em Töff luege ob er hebt im schräge und sich denn irgendwenn denke, fuck off und devo laufe kenni sooo guet xD. Cools Video, versuech s Mikro no e biz besser z positioniere, damits nid so mumlig tönt.

    A ride a day keeps the stress away.

  • Weder so en Helmschnorri... :grinning_squinting_face:
    Die Sorge (Fails) kenned mer doch all. :thumbsup: Aber bem Mikro musch wirklich öpis ändere. Verstoh fascht nüt. :winking_face:


    Han mir au scho öberleid, ob ech mini Videos zuetexte söll, aber s'Publikum esch be Mondart halt scho viel chliener ond mis Englisch wot ech dere Wält ned atue. :grinning_squinting_face:

  • Weder so en Helmschnorri... :grinning_squinting_face:
    Die Sorge (Fails) kenned mer doch all. :thumbsup: Aber bem Mikro musch wirklich öpis ändere. Verstoh fascht nüt. :winking_face:


    Han mir au scho öberleid, ob ech mini Videos zuetexte söll, aber s'Publikum esch be Mondart halt scho viel chliener ond mis Englisch wot ech dere Wält ned atue. :grinning_squinting_face:


    Hahah jetzt machsch mich grad glustig dis Englisch z ghöre :grinning_squinting_face:


    Han mers persönlich au scho überlegt in de Schwiiz Englischi Moto vlogs z mache, momentan fehlt mer no d Ziit dezue aber villicht wirds no was. Mit em Englisch hani als Informatiker eher weniger Problem :grinning_squinting_face:

    A ride a day keeps the stress away.

  • Video is an sich okay. Habe aber am Anfang gedacht dass du die Fails mit Bildmaterial darstellst. Also Fails die du bei dir auf den Videos hast also 7. Gang suchen etc.

  • DANKE DANKE DANKE viel mal für eui tolli feedback's!!!


    Weg de fails! isch echt n fail kei bischpiel zbringe xsi, aber schauspillere hani au nöd wele, und mit de erfahrig machi vieles nüm, Schlüssel vergesse so wie berg ab parkiere machi scho laang nüme, und ich han echt nu wenig zit kha zum ufneh weils amene fiirabig xsi isch und sunne schiint au nöd soooo lang wie gwünscht/-:


    Die motovlogs hani uf mundart wele, es het scho viel zviel uf English so wie au uf Deutsch, wot nöd demit welt wiit berüembt werde, will nur e gruppe ha wo de gliche spass verstaht wie ich! und möcht sie da bi mir ha, und nöd 10.000Km Entfernt ha, meh wotti nöd.


    Ich weiss muess mitm mikro öppis mache, möcht mir aber n neue helm kaufe, und hoffe chas bim neue richtig oder besser instaliere.
    es git so vieles woni möcht au investiere, leider fehlr mir chli di ziit, und sobald ich 5 minute han, chumi luscht über zum es video schnide.


    uf jede fall, bin immer chli am ufneh und han mini "i see you" abteilig, det tueni die "fails" womer im altag xset, für die wo unfäll und road rage erwarte tüend, sind chli falsch bi mir.


    möcht mit dene videos spass und freud teile, vo unfäll und rachene hetz gnueg uf YT.


    Leute!
    Wenn ihr eu öppis beschäftigt oder mir teile wand, feel free und meldet eu.
    so wie da, bini uf Youtube so wie uf facebook au erreichbar!
    https://www.facebook.com/1100DoubleX.Rider/



    Meldet eu! wür mi mega freue!