Yogurt , Sado-Maso oder Flitzer ?

  • :arsch: nume warte mäc... :smiling_face_with_horns:

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • has dasmal ned so gmeint aber es esch eso. chasch ja sälber bestätige


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • es isch würlkli so.... da häsch rächt... nur scho vom gwich und drehmoment her...

  • es isch würlkli so.... da häsch rächt... nur scho vom gwich und drehmoment her...

  • Zitat

    Original von SpikeNaja.. klar chamer go fahre, aber es isch sicher nöd super geitnget. I eusere Gruppe isch au eine mitere Z750 gsii. Sproblem isch eifachgsii.. es hät alles gschliffe... Schalthebel, Fuesraschte, Chrümmer, Stifel...


    Naja, d'Raste isch im Normalfall under de Stiefel, wenn die also schliffed het er d'Füess falsch uf de Raste gha - andersch goht's gar nöd.
    Und dass halt mit eme Töff wo'd nöd grad en Chnüwinkel vo 5° hesch uf de Piste früener oder spöter muesch lerne s'Füdli usehebe isch au klar (muen ich mir au nö bibringe, HRMPF). Trotzdem chasch i "üsere Liga" (also Lüt wo 2-3 mol pro Johr zum Spass uf'd Piste gönd) mit ere Z750 alles abtröchne was det so umechrüchd, vo dem her gsehn ich jetzt nöd dass sie söll ungeignet si für das.


    Zitat

    Und ich mein Anneau isch ja eher e chlini Rännstrecki.. wenn ez uf eini gasch mit me Gerade bisch doch voll ufgschmisse mit some Töff.


    Grade fahre macht jo auch nöd unbedingt Spass, und solang's nöd um es Renne goht isch's au piepegal wenn uf ere Gerade e halbi Sekunde oder so verlürsch.
    200 Sache lauft die jo sicher au, und 200 uf so eme Töff sind wohrschinlich e intensiveri Erfahrig als 250 uf eme Joghurtbecher.


    @OP: Nur mol so als Hiwis: Ich weiss dass die Entscheidig huere hert isch (i würd mer au am liebste no e R6, e R12GS und e 660SMC poschte wenn i's Geld hetti), aber würkli helfe chan dir do niemer mit dem Problem. Muesch der halt überlege was dini Prioritäte sind. Wie de Yam gseit het.


    Wildcard

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Äh richtigi Supermoto isch offä eh verbotä. Also isch i dim Fahrzüguswies immer drosslet drinn. Jetzt isch d'Frag um wieviel höcher wird d'Buess wänns merket, dass dies Bike offä isch. Isch ja einewäg verbotä.........Und sust lahsch sie numme minim Drosslet, dass mers nöd grad offesichtlich merkt.
    So chasch eigentlich es offes Bike fahre mit em Drosslete Stämpel im Fahrzüguswies. Ich würds so machä!!!


    Gruss


    SOK


    Ps: Wänn dich verwütsched mit dä Sumo, bisch eh am Arsch. Hin oder her.....

  • Zitat

    Original von sok


    Ps: Wänn dich verwütsched mit dä Sumo, bisch eh am Arsch. Hin oder her.....


    Legal, Ilegal......scheiss Egal :P:D

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • jo s broblem wird si wen e umfall hesch und d versicherig merkt das dä töff mit dere typegnämigung eigentlech blombiert isch.
    de wärde si äuä zimli weni ger zahle und de wird dr buess wo bechunsch äuä wenigers grosse problem si aus das dr unfallschade wo fasch säuber muesch zahle

  • Usme Dütsche Forum:

    Zitat

    Wenn das wenigstens "nur" alles waere; die meisten kappieren nicht, dass es viel krasser ist, denn man muss nichtmal Schuld haben!


    Wenn an dem Ding geschraubt wird, verliert es automatisch seine Zulassung fuer den Strassenverkehr. Damit bekommt man, selbst wenn der andere 100%ig am Unfall schuld war und totale Scheisse gebaut hat, MINDESTENS Teilschuld (50%), meistens eher mehr.


    Und offen gesagt, das waere fuer mich die ultimative Bremse...denn einbilden selber gut zu fahren kann man sicher immer, aber wenn mir ein vollbesoffener Idiot reinfaehrt und dann trotzdem RICHTIG Aerger dafuer zu bekommen (neben dem Lappenentzug etcetc) sollte doch Hemmung genug sein...


    Weiss nöd ob das i de Schwiiz au so greglet wird, aber e schlächti Idee isches so oder so :smiling_face:

  • Jede mues es sälber wüsse. Vergässet mal au nöd, dass ca 80% vo dä Töffunfäll, sälbstunfäll sind.
    Über das Thema chan mer no lang diskutierä. Da gits die hochkorräkte und halt die Anderä. Wied mit dem ganze umgahsch isch dänn au no z'unterscheidä. Ich finds ziemlich sinnlos drübert z'Philosophierä.

  • jo scho es macht nid gross sinn
    i gloube das jede gnue aut isch sech das züber legge und när sini persöndlech ieintscheidig z träffe überleggetnechs eifach guet

  • jo du hesch ja gseit das du würsch welle zu dini bekante/verwandte is dütsche use...


    und da isch eini vo de beidne verschalete scho besser, es isch eifach einiges gmüetlicher mit tempis ab 120 km/h...


    und d'sugi isch in sache leischtig scho di besser wahl!

    Europe-motocycles roxxx...!


    Duc 996 - Not just a Bike, a Legend

  • Zitat

    Original von Fastback
    jo du hesch ja gseit das du würsch welle zu dini bekante/verwandte is dütsche use...


    und da isch eini vo de beidne verschalete scho besser, es isch eifach einiges gmüetlicher mit tempis ab 120 km/h...


    und d'sugi isch in sache leischtig scho di besser wahl!



    leistig isch nöd alles .....


    minere meinig na zie diär 750er


    bin si au scho gfahre . geils handling super präzises lenkverhalte schräglage freiheit wie ne supersport maschine,gradi sitzposition,geili abauteili für streetfighter look!!!! zudem kei lastwechsel eifach perfekt das teil und mit 750 ccm öpis zwüsche 1000 er und 600er


    luäg der mal di neue suzuki GSR 600 a das isch eifach es geils bike !!! top speed isch miner meinig na e nöd wichtig was zelt isch beschlünigung ufeme pass und da bisch eifach mitere drehmoment starke maschine besser bedient als miteme Yogurt becher !!!

    Wer einen Menschen bessern will, muss ihn erst einmal respektieren.

  • ganz klar die z750


    die ist den anderen siche am überlegensten und ist echt hammer zum fahren. sowohl gedrosselt wie auch später offen. hat vorallem in der mitte nen riesen druck dafür obenraus nicht ganz so extrem wie ein supersportler.


    aber für die landstrasse sicherlich eines der besten moppeds.


    handling wie ein velo aber trotzdem eine gute kurvenstabilität.


    meiner meinung kannste mit der Z nichts falsch machen.



    hättest du jetzt die k6 gixxer geschrieben würde die sache natürlich schon anders ausschauen, doch die spielt halt in ner anderen preisklasse.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener