euri nicknäme...wie sinds z'stand cho???

  • Hehe luschtigi Sach :grinning_squinting_face: Hani mer jetzt grad mal überleit wie das bi mir gsi isch. Also das isch vor 12 Jahr gsi. So mini Afangs-Techno-Ziit... Det bini amel im Lava Club in Winti gsi, will das de einzig gsi isch womer mit 16ni scho ine cho isch... Denn hani mi uf meinbild.ch, partyguide.ch etc agmäldet und en nick brucht. Lava isch min erste Gedanke gsi. Leider aber scho vergäh gsi... Guet, tüemer mal en Buechstabe uswächsle und möchemer Lala drus... Neeee, bin doch kein Teletubbie :face_with_tongue: Also nomal en Buechstabe uswechsle... So ischs zu Jala worde... Und de hett mi jetzt eigentli sit det überall im Internet, usserd bi Facebook, begleitet...

  • FJ (1100) plus Vorname = EffJottEric :smiling_face_with_sunglasses:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Hat schon seinen speziellen Grund, werd ich aber hier nicht erklären *räusper*

    Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

  • ishen usdenke name für es spiel gsi, mir hend den so ala "premate" gspielst.. sadLemon, badLemon etc..


    und Lemon tönt eifach geil.

  • Mein Internet Nickname wird in unserer Familie schon seit Generationen weitervererbt!

  • Meiner kommt von der ETH Zeit, den haben mir meine Mitstudenten verliehen. Hat ne starke Verbindung zu meinem Nachnamen und zu dem was auf meinem Avatar zu sehen ist.


    Und die Aussprache ist übrigens englisch, also "Buu". Nur damits auch mal offiziell gesagt ist und ich nicht immer jeden einzeln darauf hinweisen muss (Gäll Kitty!!!) :whistling:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Hmm schwierige Frage.. habe den Nick seit langem aus einem der ersten Spiele die ich gezockt hab.. (frag mich nicht welches, denke CSS oder Medal of Honor :winking_face: )
    Soll soviel heissen wie die English-Deutsche Übersetzung.. die "Endlinie" - "da wo alles endet" :winking_face:
    Obs nun passend ist oder nicht, mir egal :winking_face:

    Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    mir kört dr SERVER :winking_face:

    muhaha beschti begründig ever :grinning_squinting_face:


    Mine isch vo mim bro detzmal, chunnt vode velomarke und er het dringend e name brucht für sini mail addy (anno 2000 oder so), tja und irgendwie isches de zu mir cho und ich find es passt irgendwie^^

    Listen to many, speak to few

  • Kei ahnig wie ich uuf Akira cho bin.
    Eimal gnutzt und siither immer wieder gnutzt. Gaht amel schu sowiit dass mi Kollege siit ewigkeite au Akira nennet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • Ganz einfach: Name und IQ... :smiling_face:

    "Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

  • Äh ja... Mine isch eigelich ursprünglich mal Scar_Night gsi aber die " _ " hät mi mit de ziit gnervt und s git so viel verschiedeni schribwise und so da hani denkt mues was neus ane :grinning_face_with_smiling_eyes:
    Und da ich früener vo mir immer behauptet han das ich grüen i jedere From und konsistenz liebe :whistling: hani denkt s wär ja no passend :grinning_squinting_face:
    Sit det... "Greenie" :grinning_squinting_face:

    "Nur der Primitive braucht die Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos" - Albert Einstein